maandag 19 januari 2015

Wachtwoorden


... | via Tumblr

Je hebt heel veel manieren en mogelijkheden om te kijken of jouw wachtwoord wel zo veilig genoeg is. Ook is het belangrijk dat je wachtwoord wel sterk genoeg is.

Op de volgende website kan je, je eigen wachtwoorden goed en makkelijk controleren http://www.jewachtwoord.nl
Het is belangrijk dat je, je wachtwoord aan niemand verteld en dat je het geheim houd.
Ook is het heel verstandig om je wachtwoorden regelmatig te vervangen.

Mijn eigen wachtwoorden zijn lang en voldoende genoeg. Ik hoef mijn wachtwoorden nu niet te veranderen na de uitslagen van de test. 
Volgens de website zijn dit mijn uitslagen over mijn wachtwoord.

Standaard aanval
10 x 1012 MILLENNIA

Gezamenlijke aanval
x 109 MILLENNIA

Mega aanval
x 107 MILLENNIA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten