maandag 19 januari 2015

Inleiding


Keyboard

Het eerste onderwerp gaat over verschillende soorten zoekmachines.
Een paar voorbeelden daarvan zijn Google, Yahoo en Bing.
Zelf gebruik ik Google. Het is een makkelijke manier om allerlei informatie te vinden,
Ik gebruik dit het meeste, omdat ik ook weet hoe het precies werkt. Bij Yahoo en Bing weet ik niet precies hoe alles werkt.


♡

Ik kon ook een keuze maken over het maken van een blog, krant, glossy of swipen.
De reden dat ik voor een blog kies is, omdat ik al een paar jaar ervaring heb met een blog.
Ik weet ook hoe ik een krant maak maar dat vind ik zelf minder leuk en interessant dan een blog.
Je kan alles zelf indelen bij een blog en bij een krant staat alles vast.
Verder heb ik geen verdere ervaring met het maken van een glossy of om gebruik te maken van swipen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten